03 március 2013

Munka 1. rész


Hello Bello,
Folyamatosan ment-megy a munkakeresés. Ugye mielőtt mi kijöttünk tartottam a kapcsolatot egy magyar műkörmös csajjal. Nah ahol Ő dolgozik abba a szalonba már egyből tudtam menni miután megérkeztünk. Elmentem beszélni a tulaj csajjal, aki szintén magyar és megállapodtunk, hogy jutalékos rendszerben lesz a fizetésem. Ez annyit jelen, hogy ha jön valaki az üzletbe, akkor azután megkapom a 50% -ot. Nagyon szép üzletről van szó, ott van szintén a belvárosban, pont abban az utcában ahol a sulim is van, szóval elvileg minden szempontból jó lenne. Dolgozik ott még egy magyar kozmetikus is, a többiek más honnan valók. Annyi, hogy nemrég nyílt és még nincs bejáratott vendégkör, így nekem ez nem annyira lett volna jó választás, mert ugye kell a pénz de nagyon. Szóval elkezdtem keresni más munkát is, legfőképpen a szépségiparban, de beadtam vendéglátásba, és eladói körbe is az önéletrajzomat. Az egyik hely ahová elküldtem, válaszolt, hogy szivesen látnának egy interjúra. :) Nagy volt az öröm, be voltam zsongva, mivel ez egy 5 csillagos hotel SPA részlege bent a belvárosban. Mikor elmentem az interjúra, kérdeztek mindenfélét, hogy tudok-e masszírozni, arcpakolást végezni,gyantázni...... Én mondtam, hogy a fő profilom a köröm, de értek valamennyire ezekhez is, mert ellestem otthon a technikákat. Köszi Picur, köszi Móni! :) Szóval már aznap este kaptam a választ, hogy mehetek gyakorlati napra pár nap múlva. Hát ez volt kb. három-négy hete és azóta ott dolgozom, mint...a következő részben kiderül! See ya next time ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése